Υ πάρχει πολυτέλεια που δεν κάνει θόρυβο γύρω από τον χαρακτήρα της και τις υπηρεσίες που προσφέρει; Η νέα πραγματικότητα δίνει την απάντηση.
Μπορεί να ξεκίνησε ως μία απλή σειρά, όμως, το “Succession” πέτυχε το ακατόρθωτο. Να πλάσει, συνθέσει, διαμορφώσει μία νέα πραγματικότητα, η οποία διέπεται από μία βασική αρχή. Το Quiet Luxury. Την ήσυχη, ανεπιτήδευτη, προσιτή πολυτέλεια. Την πολυτέλεια που επιλέγει να μην “φωνάζει” τον χαρακτήρα της, να μην διατυμπανίζει την αξία της, αλλά εστιάζει στην ουσία της.
Quiet Luxury: Η πολυτέλεια στο αθόρυβο
Ποιότητα πάνω από την ποσότητα. Εκλεπτυσμένη εμφάνιση πάνω από πρόχειρες επιλογές. Ουσιαστική επένδυση πάνω από ευκαιρίες επιλογές. Συνέπεια κόντρα στην ταχύτητα. Το “Quiet Luxury” δεν αναθεωρεί απλά τους βασικούς κανόνες του στιλ προτάσσοντας τις πολυτελείς, κλασικές επιλογές στον αντίποδα του fast fashion, αλλά δομεί μία καινούρια καθημερινότητα. Ο αντίκτυπος του αρχίζει από τις βασικές μας επιλογές και επεκτείνεται μέχρι τον τρόπο που επιλέγουμε να ζούμε, να ανακαλύπτουμε, να ταξιδεύουμε. Κράτησε το τελευταίο. Γιατί, το καλοκαίρι έφτασε και, σύμφωνα με αρκετούς κοινωνιολόγους αυτή είναι η “πρώτη” συνάντηση της νέας τάσης με τον τομέα της φιλοξενίας και τα ταξίδια, που όλο και πιο συχνά πραγματοποιούμε τους θερινούς μήνες.
Μπορεί το Quiet Luxury να αλλάξει τον τρόπο που ταξιδεύουμε;
Βασικό ερώτημα. Αν και στην εμφάνιση αυτού του νέου – βραχύβιου ή μη, η ιστορία θα δείξει – φαινομένου, οι experts του τουρισμού ήταν αρκετά διστακτικοί στο κατά πόσο ενδέχεται να επηρεάσει τις ταξιδιωτικές προτιμήσεις του κοινού, σήμερα ελάχιστοι είναι εκείνοι που δεν παραδέχονται ότι η αλλαγή έχει γίνει ήδη στο μυαλό και αναμένουμε απλά την υλοποίηση της.
Μία πρώτη γεύση αυτής της ανεπιτήδευτης πολυτελείας μπορεί να δοθεί μέσα από την παροχή προσωποποιημένων εμπειριών στον κάθε ταξιδιώτη. Υπηρεσιών συμβολικής αξίας, όπως παραδείγματος χάρη η δημιουργία προσωπικών αντικειμένων με βάση τις κυριότερες προτιμήσεις του φιλοξενούμενου (τα στοιχεία μπορούν να αντληθούν μέσα από τα στοιχεία που δίνει ο κάθε ταξιδιώτης στην κράτηση του), αλλά και των διατροφικών του επιλογών, προσφέροντας στο πιάτο του veggie, vegan, pescatarian επιλογών στο πρωινό ή το δείπνο. Μία ακόμη quiet luxury κίνηση φιλοξενίας είναι η αναγραφή του ονόματος του ταξιδιώτη ή του πρώτου γράμματος του στα λευκά είδη – εξάλλου το λευκό είναι το χρώμα – εκπρόσωπος της νέας αυτής τάσης.
Την ίδια στιγμή, εκτός από την εμπειρία διαμονής αλλάζει και το ταξίδι αυτό καθαυτό. Με την κλιματική αλλαγή να περνά στο προσκήνιο, όλο και περισσότεροι βρίσκουν την ταξιδιωτική νότα πολυτέλειας στην επιλογή του αεροπλάνου έναντι οποιοδήποτε άλλου μεταφορικού μέσου, καθώς μειώνει σημαντικά τον χρόνο του ταξιδιού, προσφέροντας την απαραίτητη χαλάρωση σε κάθε ταξιδιώτη πριν ξεκινήσει τις διακοπές του.
Το μόνο που μένει να δούμε είναι πόσο θα διαρκέσει η συγκεκριμένη τάση κι αν θα αποτελέσει οριστική αλλαγή στον τρόπο που ζούμε και ταξιδεύουμε…