Η αλπική αλεπού ήρθε στην Αθήνα και το γιόρτασε στις 25/09
Το κέντρο της Αθήνας γίνεται ο νέος top προορισμός για τους λάτρεις της φύσης, αφού η εμβληματική αλπική αλεπού της Fjällräven, ενός από τα μεγαλύτερα outdoor brands του κόσμου, πλέον θα μας υποδέχεται από το πρώτο ελληνικό brand corner της στον 3ο όροφο του Attica City Link, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα περιλαμβάνει για πρώτη φορά όλη τη σειρά προϊόντων του brand.
Από το grand opening του νέου Fjällräven Brand Corner που έλαβε χώρα στις 25/09 στο Attica, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά όλη τη συλλογή του Σουηδικού brand, ενώ θα μπορούν και να διεκδικήσουν και αποκλειστικά δώρα με τις αγορές τους, όπως custom patches με κάθε αγορά daypack, χάρτες με τα καλύτερα πεζοπορικά μονοπάτια της Αθήνας, αλλά και ένα από τα 50 limited edition Kånken backpacks που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την Αθήνα, με αγορές 200€ και άνω.
Το Fjällräven Brand Corner της Αθήνας ήρθε να προστεθεί στα άλλα 15 brand corners και καταστήματα του Σουηδικού brand στην Ευρώπη.
Τα φυσικά καταστήματα, τα οποία προσφέρουν στους καταναλωτές την ευκαιρία να έρχονται σε επαφή με τα προϊόντα από κοντά αλλά και να λαμβάνουν απευθείας απαντήσεις σε όποια ερωτήματα μπορεί να έχουν, εξακολουθούν να διαδραματίζουν βασικό ρόλο στις πωλήσεις προϊόντων για τo outdoor, πάρα το γεγονός πως οι online πωλήσεις αυξάνονται.
Με τη δημιουργία ενός δικτύου επώνυμων καταστημάτων η Fjällräven μπορεί να διατηρεί τον έλεγχο σε όλη την αλυσίδα αξίας του brand, αλλά και να αναπτύσσει στενότερες σχέσεις με τους καταναλωτές της, με σκοπό να κατανοεί καλύτερα και να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις τους και στις τάσεις της αγοράς. Ως εκ τούτου, η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσει την οργανική της ανάπτυξη με μία ολοένα και πιο δυνατή παρουσία στο χώρο της λιανικής.
Σχετικά με τη Fjällräven: Η Fjällräven διατηρεί ξεχωριστή θέση στην καρδιά κάθε φυσιολάτρη για τη μοναδική φιλοσοφία της που την κάνει να διαφέρει από άλλες μάρκες.
Εδώ και 64 χρόνια, η δέσμευσή της Σουηδικής εταιρείας τόσο στην δημιουργία λειτουργικών ρούχων και εξοπλισμού που αντέχουν για δεκαετίες χρήσης σε κάθε συνθήκη σε outdoor περιβάλλον αλλά και στην παραγωγή τους με όσο το δυνατόν μικρότερο αντίκτυπο στο περιβάλλον, την έχουν καταστήσει ως την πρώτη επιλογή των καταναλωτών παγκοσμίως.
Τα προϊόντα της, που πωλούνται σε 70 και πλέον χώρες, έχουν ως σκοπό να κινητοποιήσουν όλο και περισσότερο κόσμο να περνάει ποιοτικό χρόνο κοντά στη φύση.